Videofilmclub Genk bestaat meer dan 65 jaar. Elk jaar houden de leden een clubwedstrijd van zelfgemaakte videofilms. Dit jaar deden 15 films mee. De club vergadert elkle 2de en 4de woensdag om 19u in het Stadhuis (zaal 4). Iedereen die betere filmpjes wil maken met camera of IPhone is vriendelijk uitgenodigd